Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití WebAssembly v průmyslu 4.0
Chvátal, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na použití nového webového standartu WebAssembly. V textu práce jsou popsány technologie pro webové prohlížeče a jejich využití. Dále jsou popsány programovací jazyky, které podporují webový standart WebAssembly. Na závěr práce je představená implementace aplikace do tohoto prostředí a překlad aplikace napsané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí nástroje Emscripten, zhodnocení výhod a nevýhod použití WebAssembly oproti starším webovým standardům
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.
Využití WebAssembly v průmyslu 4.0
Chvátal, Petr ; Hůlka, Tomáš (oponent) ; Dobrovský, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na použití nového webového standartu WebAssembly. V textu práce jsou popsány technologie pro webové prohlížeče a jejich využití. Dále jsou popsány programovací jazyky, které podporují webový standart WebAssembly. Na závěr práce je představená implementace aplikace do tohoto prostředí a překlad aplikace napsané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí nástroje Emscripten, zhodnocení výhod a nevýhod použití WebAssembly oproti starším webovým standardům
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.